poniedziałek, 25 maja 2015

Żyrandol, czyli pożegnanie z pałacem

Doszły mnie słuchy, ze Bronek już opuszcza pałac prezydencki i wynosi z niego różne przedmioty.
A wyprowadzając się śpiewa na melodię "Ech, Szaraban moj":

Mam taką dolę, że ją ... chromolę.
Muszę się rozstać z mym żyrandolem!
Ech, żyrandol mój, amerykanka,
Żegnaj, pałacu! Pakuj się, Anka!

Tyle wysiłku, tyle obłudy -
Nic nie pomogło. Wracam do Budy!
Ech, żyrandol mój, amerykanka,
Żegnaj pałacu, pakuj się Anka!

Trudno wytrzymać z tym ciemnym ludem
Mieli mi klaskać,wybrali Dudę...
Tłum braw mi nie dał - "śmiej się pajacu..."
pakuj się Anka... Żegnaj Pałacu!


A tu podrzucam nutę:

7 komentarzy:

  1. Witaj E.,
    Świetne :-)
    Niesamowity aktor i pieśniarz z tego Lecha Dyblika!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj R,.

    Dzięki!
    Ja też uważam, ze Dyblik to wielki talent.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czcigodna Pelargonio
    Gratuluję tekstu i doboru melodii. Jak mawiają jego ukochani bracia, "paszoł w kirpicznyj zawod".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowny Stary Niedźwiedziu,

    Dzięki!
    A na pożegnanie Bulowi możemy pomachać: Pa, pa, pa....paszoł won!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcigodna Pelargonio
      To pożegnanie w koszernym stylu:
      Pa...pa...pa...paszoł won!
      Jest genialne w swej lapidarności.
      Puszczę dalej, oczywiście z podaniem źródła.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Odkąd Duda elektem to i dokumenty palą w Belwederze i pałacu prezydenckim :) Przydałaby się solidna dezynsekcja po Panie Komorowskim i w całym sejmie w sumie też... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma Pan racje. Potrzebna dezynfekcja, dezynsekcja i deratyzacja.
      Pozdrawiam

      Usuń