piątek, 14 lutego 2014

W Dniu św. Walentego

Dzień św. Walentego jest okazją do osobistych wyznań.
Jeśli zapytacie mnie, który z polityków najbliższy jest mojemu i mojej Mamy sercu, bez wahania odpowiedziałabym: Pan Minister ANTONI MACIEREWICZ.
To On utrzymuje nas w nadziei, że w naszej Ojczyźnie mogą jeszcze zaistnieć: prawda, prawo i sprawiedliwość.
Mówiąc krótko: że będziemy mieli taką Polskę, o jakiej przez tyle lat marzymy.
Jeśli my nie możemy, to pomóż Mu Ty, Panie Boże w Jego nadludzkim wysiłku i staraniach.




2 komentarze:

  1. Witaj E.,
    też napisałem niedawno u siebie w jednym z komentarzy, że im bardziej jest atakowany tym bardziej jest on moim idolem. Niech go Pań Bóg i Matka Boska mają w swej opiece i chronią przed złem wszelkim, bo takich ludzi teraz Polsce potrzeba.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj R.,
    Myślę to samo, co Ty i dlatego podpisuję się pod Twoim komentarzem.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń